wel eens bij nagedacht dat er veel meer gefilmd wordt dan ze op tv laten zien. En misschien is een expeditie in de warmte, met insecten en in een compleet andere wereld toch wel zwaar..... en heel misschien zijn er ook momenten waarop er niet vergadert wordt of er geen dingen gedaan hoeven worden...
makkelijk praten als je nooit meegedaan hebt en toch denkt dat je het beter kunt, ben benieuwd hoe jullie op tv neergezet worden. Zij doet mee, jullie niet... misschien toch ,...
Jaja...helemaal waar...maar ik neem toch ook aan dat de programmamakers de beste, spannendste, ontroerendste, achterbakste etc etc momenten uitkiezen voor het programma!!! En daar zit Frouke gek genoeg al 6 afleveringen nauwelijks bij...Ze is gewoon niet interessant genoeg om naar te kijken...Dat klinkt misschien hard, maar dat is de enige conclusie die ik kan trekken...Haar hoogtepunt van afgelopen week was haar uitspraak tegen Kelly: 'Dan gaan we pannenkoekjes met kokosmelk bakken! Zoetjesdag!'
Aaaaaaargh...nou vraag ik je...
Frouke zong trouwens tijdens de niet-inslaap-val-proef een liedje dat ik laatst leerde op school.
"Faja Sitong, no brong mi so, no brong mi so
A djama soema sa kiri soema pi tjien"Vertaling:
Hete steen (steen van vuur), O brand mij niet, O brand mij niet
Degene die de steen laat vallen is dood
Kijk, dat is dan wel weer toepasselijk! Het liedje komt echter niet uit de Balkan, maar uit Suriname!