Auteur Topic: Mitch vs Mike  (gelezen 10386 keer)

Offline Connie_1983

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mitch vs Mike
« Reactie #20 Gepost op: 11-10-2004, 14:50:05 »
eigenlijk snap ik toch niet dat de 3 moerasketiers uberhaupt mensen accepteren op hun eiland, hoe aardig ze hen ook vinden en wat voor eten ze ook meenemen..als ze mensen wegsturen, weten ze dat die uit de race liggen...als ze afvallers wel accepteren, moeten ze daar later hoe dan ook op een keer tegen strijden lijkt mij...des te meer afvallers op hun eiland mogen blijven, des te meer concurrentie uiteindelijk volgens mij..

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #21 Gepost op: 11-10-2004, 17:11:16 »
Wie weet denken de moerasketiers wel zoiets van; stel dat wij als Ex-mangroove bewoners de/een laatste proef tegen de expeditieleden moeten doen, dan zou het natuurlijk makkelijk zijn om nog een extra sterk persoon erbij te hebben...dus dan moeten ze wel mensen toelaten tot hun clubje...

zij, maar ook wij, weten natuurlijk niet hoe de mangroove bewoners weer geintegreerd gaan worden vlak voor, of wie weet, tijdens de finale??? ???

Maar ik denk dat na Shandinella er geen vrouwelijke bewoners meer bij zullen komen ::ohno::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #22 Gepost op: 11-10-2004, 17:11:50 »
Ik herinner me alleen een heel kort fragment, waarin ze Klaar laten zien, die nogal pissig is en het ergens niet mee eens is.

Iedereen gaat er nu vanuit, dat dit conflict over de toelating van Mitch the Bitch gaat?

We zijn al vaker op het verkeerde been gezet door voorfragmenten van de ER crew, die later toch over iets anders bleken te gaan of in een andere context geplaatst dienden te worden.

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #23 Gepost op: 11-10-2004, 17:30:00 »
Ja... Geweldig he!  ;D
Angel of the first degree

Offline MaVaRo

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #24 Gepost op: 11-10-2004, 19:50:25 »
mag shandinella dit keer ook mee stemmen nu ze geaccepteerd is in de groep???

dit begreep ik niet uit de opdracht die ze kregen. 

hoedan ook mitch komt er toch niet bij

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #25 Gepost op: 11-10-2004, 23:39:33 »
nee de 3 eerste dus Ernestine Klaar en Mick bepalen wie er verder mee mag doen en wie er naar huis wordt gestuurd maar Mitchell gaat regel recht naar huis!!..!!

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #26 Gepost op: 17-10-2004, 23:17:17 »
Dag Mitch en kip...Zag trouwens die kip niet op de boot terug..
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 17-10-2004, 23:23:05 »
Jawel ...kip in de boot met Mitsch   ::rofl::

Offline Nelisje

• Forumlid
  • Guaranteed to blow your mind
« Reactie #28 Gepost op: 17-10-2004, 23:23:14 »
Ik vond Mitchell in The Day After sympatieker en vriendelijker overkomen dan in alle afleveringen van ER samen...!
Angel of the first degree

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #29 Gepost op: 17-10-2004, 23:30:51 »
Jawel ...kip in de boot met Mitsch   ::rofl::

Damn gemist dan op de terugweg  :D Geen kip te zien ;)
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 17-10-2004, 23:38:05 »

Damn gemist dan op de terugweg  :D Geen kip te zien ;)
Misschien heb je De kip voor Mitsch aangezien  ;)       
    Grapje  ::rofl::

Offline Nachtvlinder

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 18-10-2004, 01:06:31 »
Ook geen kip gezien in de boot gezien, nog minder een sympathieke Mitch op de bank.

Ze zat zelfs op de sofa thuis nog door te kakelen, zonder kip, zou ze haar opgegeten hebben??

Maar Mitch intelligent? zoals ze beweerde over zichzelf?
Zeker de colleges gemist dan van emotionele en sociale intelligentie.

Mick z'n chantage aktie was juist een sterk staaltje van emotionele intelligentie, hij wist hoe hij Klaar en Chandinella om moest krijgen. Daar kon geen mooipraterij van Mitch meer tegenop.

Gelukkig maar.. ik kijk liever naar Mick, dan naar Mitch de Bitch

Offline Nienna

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 18-10-2004, 01:19:18 »
Citaat
Ik vond Mitchell in The Day After sympatieker en vriendelijker overkomen dan in alle afleveringen van ER samen...!
Inderdaad, en volgens mij hebben wij een heel erg vertekend beeld van Mitch. Het is natuurlijk leuker voor een programma om slechten en goeden neer te zetten. Volgens mij was die Mitch zo'n kwaaie nog niet. Ze heeft het alleen wel mis met haar directe aanpak. Als je afhankelijk bent van een groep moet je je toch iets subtieler kunnen uitdrukken lijkt me, en dingen voor je kunnen houden. (kijk naar het conflict tussen Ronald en Mo, maar dat is voer voor een ander topic)

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 18-10-2004, 01:39:03 »
Dat klopt ook ...zij laten natuurlijk de stukken zien ,waardoor er gereageerd kan worden...anders heb je geen Forum meer nodig.. ::jaja::
Daarom kun je alleen discussie"s voeren over de beelden wat je ziet.... ::jaja::
  Dat maakt het toch leuk.... ::rofl::   

Offline SKMbeat

• Forumlid
  • Ik ben klaar voor ER 2005!!!
« Reactie #34 Gepost op: 18-10-2004, 07:22:25 »

Inderdaad, en volgens mij hebben wij een heel erg vertekend beeld van Mitch. Het is natuurlijk leuker voor een programma om slechten en goeden neer te zetten. Volgens mij was die Mitch zo'n kwaaie nog niet.
Als je de ER-beelden zo aan elkaar plakt om een bepaalde karakter van iemand te crëeren,dat kan je zelfs van Frank een nare persoon kan maken, bij wijze van spreken.Ik denk dat het bij Mitch ook het geval was, iig is het bij haar wel verder doorgevoerd dan bij anderen.Niet voor niets is zij er eerder uitgestemd dan de anderen dus het zal ook wel wat met haar karakter te maken hebben die iets te direct is.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 18-10-2004, 07:57:46 »
Dat klopt ook ...zij laten natuurlijk de stukken zien ,waardoor er gereageerd kan worden...anders heb je geen Forum meer nodig.. ::jaja::
Daarom kun je alleen discussie"s voeren over de beelden wat je ziet.... ::jaja::
  Dat maakt het toch leuk.... ::rofl::   

::jaja:: ::tandpastasmiley::...jeps dan heb je idd geen forum meer nodig...maar afijn Mitch haar ogen staan over het algemeen wel erg fel als je haar in beeld ziet en dat is toch wel een teken van een sterk karakter met een eigen willeke....kan me voorstellen dat ze een pittige dame is...had haar graag willen zien toetreden in de afvallers race...maar het heeft niet mogen baten.....enne heb helaas the day after gemist, dus ik weet niet wat Mitch daar verder heeft gezegd....was in slaap gevallen en werd vanochtend gewekt door een hijgende troel die weer een duur telefoonnummer aan me wilde verkopen ::schaam::
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Lidy

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 18-10-2004, 09:56:04 »
Ik ben het met Nachtvlinder eens (mijn reactie staat op kandidaat Mitchell) Ik kon weinig sympathieks uit de uitzending van the day after halen. :(
Laat koe nooit vergeten dat ze kalf is geweest

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 18-10-2004, 12:13:51 »
Ook geen kip gezien in de boot gezien, nog minder een sympathieke Mitch op de bank.

Ze zat zelfs op de sofa thuis nog door te kakelen, zonder kip, zou ze haar opgegeten hebben??

Mick z'n chantage aktie was juist een sterk staaltje van emotionele intelligentie, hij wist hoe hij Klaar en Chandinella om moest krijgen. Daar kon geen mooipraterij van Mitch meer tegenop.

Ja ,dat klopt hij had het goed aangepakt.. ::jaja:: notabene KLAAR achter zich gekregen... ::rofl::

EN Mitsch is nu verledentijd  ::joehoe::

Offline noukie

• Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 18-10-2004, 18:28:42 »
Wat ik het sterke vond aan Mitch was haar sportiviteit ten opzichte haar vertrek op Si Mirat...Dan stelde Mick zich toch heel anders op ::niet-ok::

Ze weet van zichzelf dat ze recht voor haar raap is en wil dit niet veranderen. Dan heb je in een spel als ER een grote kans vijanden te maken. Ik vind het wel sterk dat ze haar mening daarom niet ongezegd laat ::ok::

Ze was niet mijn favoriet, maar gisteren won ze wel aan sympathie bij me!
There is so much more in life than what meets the eye - Saybia