Auteur Topic: The fab four +1  (gelezen 2879 keer)

Offline dragosh

• Forumlid
The fab four +1
« Gepost op: 12-10-2004, 13:24:14 »
Veel mensen op deze forum en andere denken dat mo de leider is van de groepje van 5.Ik ban daar niet mee eens.Volgens mij is peter de echte leider.Hij begint ook meer en meer in de voorgrond te treden.Hij was de eerste die mick zat was en weg was mick.Mitch in 2 keer naar huis(of eiland).
Hij was het ook diegene die als eerste zo fel reageerde op de beschuldigingen van Mitch en Marjolein.Samen met zijn sidekick Matt.Mo, frouke en kelly waren heel opvallend stil.Mo word of zal volgens mij als pispaal gebruikt worden.Ik denk dat hij in de komende aflevering nog een keertje op de voorgrond zal treden m.b.t de ruzie van roland.Zodra roland weg is denk ik dat hij minder en minder in het voorgrond zal treden (behalve in de proeven natuurlijk).Er zal ook dan niemand zijn waar hij ruzie mee kan hebben.Frank en darline heeft hij te veel respect, en marjolein is te voorzichtig.

Neen, peter is volgens mij de echte leider.En nu hij denkt bijna zeker te zijn van een finaleplaats zal hij  volgens mij het ook tonen

Offline titi

• Forumlid
Re: The fab four +1
« Reactie #1 Gepost op: 12-10-2004, 13:56:40 »
Volgens mij heb je gelijk, en ik vind Peter daarom ook steeds minder sympathiek worden  ::niet-ok::

Offline Daino58

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Krieke en Nathalie
« Reactie #2 Gepost op: 12-10-2004, 17:20:54 »
Ik ben ook niet voor Peter, eigenlijk is Mo de enigste van de 5 die zou mogen bijven... Matthias vond ik ook sympathiek maar ik vond hem eigenlijk niet echt rechtvaardig door niet toe te geven tegen Mitchell dat ze complotten aan het smeden waren... Hij ontkende het en dat is niet fair...
Kieke en Nathalie go for it !!

Offline belletje

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 13-10-2004, 18:13:51 »
Dragosh: het is RONALD!!!

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #4 Gepost op: 13-10-2004, 21:48:31 »
Dragosh: het is RONALD!!!
Wat gebeurt er als iemand op de eilandraad zo'n vergissing maakt? Moet dan Roland of Ronald eruit?  ;D
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline dragosh

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 13-10-2004, 22:58:46 »
excuseer me voor de fooutje.Ik erger mezelf ook als mensen namen verwaren.Maar goed , roland of ronald je wist tenminste over wie ik het had.Soms verwaren mensen peter met matt, da kan ik dan weer egt ni begrijpen.

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #6 Gepost op: 13-10-2004, 23:24:44 »
Veel mensen op deze forum en andere denken dat mo de leider is van de groepje van 5.Ik ban daar niet mee eens.Volgens mij is peter de echte leider.Hij begint ook meer en meer in de voorgrond te treden.Hij was de eerste die mick zat was en weg was mick.Mitch in 2 keer naar huis(of eiland).
Hij was het ook diegene die als eerste zo fel reageerde op de beschuldigingen van Mitch en Marjolein.Samen met zijn sidekick Matt.Mo, frouke en kelly waren heel opvallend stil.Mo word of zal volgens mij als pispaal gebruikt worden.Ik denk dat hij in de komende aflevering nog een keertje op de voorgrond zal treden m.b.t de ruzie van roland.Zodra roland weg is denk ik dat hij minder en minder in het voorgrond zal treden (behalve in de proeven natuurlijk).Er zal ook dan niemand zijn waar hij ruzie mee kan hebben.Frank en darline heeft hij te veel respect, en marjolein is te voorzichtig.

Neen, peter is volgens mij de echte leider.En nu hij denkt bijna zeker te zijn van een finaleplaats zal hij  volgens mij het ook tonen
Tja... daarom heb ik al eerder aangegeven..dat wij de ECHTE PETER nog komen te zien...hij heeft zich lang rustig gehouden  ::jaja:: Hij heeft ook op Mick afgegeven  ::jaja:: maar hij zit er zelf niet ver van af..wat zijn IRRITANTE opmerkingen betreft....maar hij zit nog niet in de Finale  ::ohno::