Mooi neergepend, Gerard !
De mangrove is inderdaad 'n meer dan unieke vondst v/d programma-makers. Enkel vraag ik me af in welke mate de verstekelingen écht 'n kans maken om bv. de finale van Robinson te halen. Qua levensomstandigheden is het zonder meer de worst case scenario en de kans dat ze op 1 of andere dag 'ontdekt' worden lijkt me ook onvermijdelijk, omdat ze steeds grotere risico's moeten nemen om te overleven. Eens op de hoogte v/h bestaan van een verstekelingenkamp, is het end of the story voor al degenen die er zich bevinden.
De confrontatie tss Mick & Klaar (met Ernestine idd niet te vergeten), gaat ongetwijfeld boeiende televisie opleveren. Verschoppelingen van grote diversiteit, die samen zullen moeten trachten te overleven. Maar wat gaan hun rol voorstellen wb de uiteindelijke ontknoping v/d Expeditie ? Tenzij de programma-makers hieromtrent een verrassing in petto hebben, vrees ik dat dit kamp 'n randgebeuren blijft. Eentje waarvan vooral de onderlinge confrontaties aantrekkelijke beelden moeten opleveren.