Auteur Topic: Is een conflict een reden om te stoppen??  (gelezen 9614 keer)

Offline voodoopop

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Is een conflict een reden om te stoppen??
« Reactie #20 Gepost op: 25-10-2004, 00:32:52 »
Alweer eentje wat het opgeeft....Toch zijn er in deze ER veel voortijdig gestopt  ::jaja::  Dit is ...zoals ik weet..in voorgaande ER nog nooit zoveel voorgekomen   ::ohno::

Offline Nîcky

• Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
« Reactie #21 Gepost op: 25-10-2004, 15:19:07 »
Jah, Maar dat Is logisch de Expeditie Wordt met het jaar Zwaarder en dat maakt het juist spannend maar Kelly was eigenlijk al eerder ziek dan Frouke duss heeft ze het nog lang volgehouden!!

Offline Connie_1983

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 25-10-2004, 15:23:58 »
Jah, Maar dat Is logisch de Expeditie Wordt met het jaar Zwaarder en dat maakt het juist spannend maar Kelly was eigenlijk al eerder ziek dan Frouke duss heeft ze het nog lang volgehouden!!

ik vraag me eigenlijk af of het echt elk jaar zwaarder wordt..dit jaar lijkt het me wel mee te vallen op een of andere manier. Alleen net voor de samensmelting had het ene kamp weinig eten maar verder viel het toch best mee dit jaar? Weet nog dat vorig jaar (dacht ik) ze een hele tijd geen vuur hadden en amper iets te eten konden vinden, was nu eigenlijk helemaal niet zo.

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 25-10-2004, 23:21:11 »

ik vraag me eigenlijk af of het echt elk jaar zwaarder wordt..dit jaar lijkt het me wel mee te vallen op een of andere manier. Alleen net voor de samensmelting had het ene kamp weinig eten maar verder viel het toch best mee dit jaar? Weet nog dat vorig jaar (dacht ik) ze een hele tijd geen vuur hadden en amper iets te eten konden vinden, was nu eigenlijk helemaal niet zo.
Lijkt mij ook ..dat het dit jaar minder zwaar is ..ook als je de proeven vergelijkt met eerdere ER afleveringen van voorgaande jaren   ::jaja::  Behalve in de Mangrove dat was wel zwaarder  ::jaja::

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 31-10-2004, 21:50:47 »
JA ...alweer twee vertrokken ....
Ik vind het nu toch wel heel erg veel worden ... zij die  spontaan ..vertrekken  ::jaja::

Ik snap dat niet.... wat dit jaar allemaal geselekteerd is geworden   ::ohno::

Offline Kukai

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 31-10-2004, 21:52:34 »
't Is gewoon een veel harder spel dan verleden jaar. Vergis je niet in deze kandidaten. Het zijn echt niet de minsten die vertrekken.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline voodoopop

• Forumlid
« Reactie #26 Gepost op: 31-10-2004, 22:38:18 »
In welk opzicht is het spel dan harder dan vorig jaar?????????????
Misschien zijn de onderlinge verhoudingen slechter dan het vorig jaar en is er dit jaar meer ellebogenwerk, alle andere ontberingen zijn mijns inziens identiek.

Offline beachbum

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 31-10-2004, 22:44:26 »
Ik vind het spel ook niet harder dan vorig jaar. Over het algemeen zijn het identieke situaties wat betreft proeven en ontberingen. De vrijwillige vertrekkers zijn volgens mij hun eigen slachtoffer. Slachtoffer van hun eigen spelletje.

Offline Bakkertje

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 1-11-2004, 07:06:38 »
Beachbum ben het niet vaak met je eens, maar nu ga ik mee in wat jij zegt...Vooral na gisteravond vind ik dat de deelnemers die gisteravond opgegeven hebben de dupe zijn van hun eigen spelletje...Mo heeft zijn kruit verschopten en kon gewoonweg niet verder en peter knakte omdat zijn maatje er uit moest gaan....denk dat Peter te veel vertrouwen heeft gehad op Mo en teveel aan hem opgetrokken heeft tijdens moeilijke momenten ::zwaai::...bye bye heren nu wrdt het pas echt spannend in de expeditie vind ik persoonlijk :)
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!