Ik vond 't ook niet tof van de makers dat ze ineens met deze 'extra kans' voor de mannen kwamen.
Ik heb echt 't idee dat ze dat ineens ter plekke verzonnen om te voorkomen dat de dames in de finale komen te staan. Ze zouden op dat moment wel verwacht hebben dat Ryan in de finale zou belanden via 't Duivelseiland en willen de confrontatie met een van de mannen in die finale natuurlijk niet missen.
Maar goed, 't is niet anders. Ik weet trouwens nog niet helemaal zeker of de vrouwen echt kansloos zijn. Als Robin 't 'n beetje slim speelt, zorgt hij dat hij met dat hij met Gio of met Ilona in de finale terecht komt. Ik denk dat hij deze twee namelijk als zijn minste concurrenten zal zien. Zij hebben immers allebei allerlei conflicten gehad en daarbij zou hij misschien wat meer kans maken om te winnen. Jutta zal vrees ik als eerste eruit moeten nu, want die ligt toch wel heel goed bij de meeste afvallers.
Ik ben blij dat Ryan Bjorn heeft verslagen. Ik vond z'n toneelspel werkelijk belachelijk en hij overdreef 't zoveel dat 't ook echt niet meer geloofwaardig was. Hij durfde simpelweg niet van zijn eigen krachten uit te gaan en dacht dat hij al deze leugens nodig had om op 't eiland te blijven. Gelukkig doorzag Ryan dit en wist hij van Bjorn te winnen. 't had wel niet veel gescheeld of was 't andersom geweest. Trouwens echt belachelijk dat Bjorn middenin de proef nog aan Ryan vroeg of hij hem 't verblijf of 't Duiveseiland niet kon gunnen.
Wel jammer idd dat de vrouwen zo weinig proeven weten te winnen. En 't zijn toch echt niet allemaal proeven waarbij je fysiek sterk hoeft te zijn. :-\ Ik hoop dat Jutta of Ilona volgende week 'ns wat weten te winnen. Al zou immuniteit volgende week misschien alleen uitstel van executie zijn.
Ik vond 't trouwens wel erg oneerlijk dat Judge ook gewoon eigenlijk valsspeelt. Hij eet gewoon 3 of 4 kokosnoten meer dan de anderen!
Dat vind ik echt enorm oneerlijk en ook nog 'ns heel onsympathiek.