Dit is de eerste aflevering dat ik nu nog sta van: nou moe!?
Wat zijn nu een aantal flink door de mand gevallen. Althans, voor mij dan. Die triootje, daar heb ik het nu helemaal mee gehad.
Ik zat echt met mond open van verbazing te kijken hoe die bezig waren.
Gio, ik ZEI het toch, die had de ogen van een psychopaat (aka Richard Ramirez), nou, dat klopte ook. Ok ik overdrijf, maar dat Judge zegt dat Ryan niet spoort, ik zal zeggen: volgens mij is er iemand anders die niet helemaal spoort.
Ik snap ook niet dat die jongens niet voor zichzelf kunnen denken, stelletje papagaaien! Die Ken en barbie verhaal heb ik voor het eerst geloof ik van Robin gehoord, nu kraaien ze het alledrie, ik heb het Judge en Gio ook horen zeggen. meerdere malen. Als je ze vraagt om het te onderbouwen, denk niet dat ze dat kunnen.
Dat judge en Robin gaan zitten huilen, omdat hun "warme", "sociale" vriend er mischien uitgestemd wordt....nou nou nou. Judge: "zo warm, hij heeft zoveel voor ons gedaan". Sjonge jonge jonge.
En het ergste: hoe HAAL je het vredesnaam in je hoofd om iemand geen eten te geven omdat je niet eens bent met die persoons mening?
In zo'n situatie al helemaal. Te gek voor woorden.
Ik krijg wel meer waardering voor Ilona. Ik ben niet helemaal weg van d'r, maar ze komt wel steevast voor haar mening uit en dat kan ik wel waarderen. Jutta ook trouwens. Ik vond het prachtig zoals ze even vertelde aan Robin en Judge wat ze dacht van Gio's gedrag en de bananen kwestie. Daar schrokken ze toch van. Goed gedaan meid!
Bjorn op dat eiland: geweldig. Ik weet niet wie ik daar liever zie, Ryan of Bjorn. Bjorn staat garant voor amusement en kijkplezier, want wat is het toch een mallot. Aan de andere kant, ik vind het zo sneu voor Ryan, de manier waarop ie eruit is, dat ik het toch leuk zou vinden als ie won.
Ik vrees helaas voor de drie dames. Met het triootje aan de macht worden zij er nu een voor een uitgestemd. Ik zie het al aankomen. Alleen immuniteit voor hen, of geen ammuniteit voor Gio kan daar verandering in brengen.