Pfff, een opwindende aflevering wel weer. Godzijdank eindelijk Bjorn d'r af!!! :go: Inderdaad, meteen weer zo achterlijk doen over Jutta. Pfff, ik maak ook geen woorden meer aan hem vuil.
Verder wel grappig om te zien dat Geert, die eerder zo bezorgd was over de geestelijke toestand van Robin, nu zelf het Noorden kwijt is. Teveel wind, zullen we maar denken. Hoewel "dit het helemaal is" voor Geert, verzint hij toch weer een geweldige constructie waardoor hij als held het eiland kan verlaten. Iedereen heeft recht op "die ervaring" van het alleen zijn op een eiland. Jaja, Geert wil gewoon naar huis als je het mij vraagt, voor hij opgenomen moet worden. Bjorn zal wel op het 'aanbod' van Geert ingaan denk ik zo, om vervolgens volgende keer gewoon voor de finale te gaan. Het is nou eenmaal een mooie kans om een ronde verder te komen, en Bjorn schaamt zich nergens voor...
Dan de bananen kwestie....
Eigenlijk kan ik me wel voorstellen dat Ryan niet direct Gio durft te confronteren. Ryan weet dat hij nou eenmaal niet zo lekker ligt bij de mannen en dat hij waarschijnlijk meteen zelf de zwarte piet krijgt toegeschoven (en niet onterecht, dat blijkt wel).
Dus besluit Ilona het in de groep te gooien. Op zich terecht dat er over gepraat wordt lijkt me, twee bananen is niet niks, zeker als je al zo lang honger lijdt. De reactie van de anderen vind ik dan ook wel een beetje vreemd eigenlijk. Ik denk toch dat één van de drie schuldig is, anders hadden ze er wel een groter punt van gemaakt. Wie dat is zal volgende week wel blijken.
Verder begint het kleine-jaloerse-jongentjes gedrag van het trio Kwik Kwek en Kwak (Gio-Judge-Robin) me redelijk te irriteren. Ik begin ook te geloven dat zij al heel lang een akkoord hebben gesloten, en zo redelijk het spel in handen hebben. Wat me van Robin nog het meest tegenvalt, want ik dacht toch echt dat hij oprecht was, en niet meedeed aan complotten. Maar blijkbaar mag je niet aan z'n vriendje Gio komen, en zeker niet als je mooi bent en succesvol. Dan ben je immers geen Robinson. (??). Gewoon jaloers dus, hè bah!
Ook het commentaar van ons trio als Ryan een paar dagen 'ziek' is, vind ik nogal flauw. Vooral als dat van Judge komt, die weet immers maar al te goed dat "zitten ook energie kost". En ook Robin is al een paar dagen ontoerekeningsvatbaar geweest, dus mag Ryan ook es?
Eigenlijk ben ik nog meer benieuwd naar wat er volgende week allemaal gebeurd. Dat zag er wel heftig uit zeg!!! Blijkbaar loopt het echt volledig uit de hand, en krijgen de mannen last van haantjes gedrag.
Gio zal de bananen wel niet gejat hebben, althans als we de teaser moeten geloven (en dat kunnen we beter niet doen).
Judge barst in tranen uit (zou hij dan toch.....??)
Robin schelt Ryan uit voor "Ken van Barbie", getver wat kinderachtig zeg, Robin gaat me nog zwaar teleurstellen.
En Ryan? Die zal het wel allemaal weer over zich heen laten komen, de man heeft een olifantenhuid. Persoonlijk ben ik nogal neutraal over Ryan, ik heb niks met 'm, maar ik heb ook niks tegen 'm.