Poll

Er kan er maar een de winnaar zijn. Wie?

Giovani
0 (0%)
Ilona
2 (8%)
Judge
0 (0%)
Jutta
5 (20%)
Robin
9 (36%)
Ryan
9 (36%)

Totaal aantal stemmen: 24

Auteur Topic: [afl 11] Wie wint de expeditie?  (gelezen 34678 keer)

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [afl 11] Wie wint de expeditie?
« Reactie #80 Gepost op: 23-11-2003, 22:35:35 »
Ik denk nog steeds dat Robin gaat winnen. Jammergenoeg hebben de vrouwen nu echt geen schijn van kans (al kan er natuurlijk wel altijd nog eentje via 't Duivelseiland in de finale belanden, maar ik denk niet dat dit gebeurt) en van de drie heren heeft Robin gewoon de grootste kans om te winnen. Als Ryan tegenover hem komt te staan in de finale, zou 't nog wel 'ns spannend kunnen worden. Ryan heeft denk ik bij de drie vrouwen nu 'n sterke positie, maar wat Karen, Geert en Bjorn gaan stemmen is gewoon onvoorspelbaar.  :-\

Offline mollinde

• Forumlid
« Reactie #81 Gepost op: 24-11-2003, 02:22:38 »
tja, denk toch ook Robin. Vond hem ook heel lang de meest sympathiek, maar dat neemt toch wel af hoor de laatste afleveringen........ :(
Andere jaren had ik meestal wel een duidelijke favoriet voor mezelf, dit jaar eigelijk niet (meer).

Maar wellicht dat de anderen na de afgelopen eilandraad zich beginnen te beseffen dat Robin toch wel heel erg sterk staat, en dat ze hem gaan wegstemmen. Ik denk dat bijna iedereen het tegen hem aflegt als hij gekozen moet wroden in de finale, dus zo bezien zou het van de rest een gezamelijk doel kunnen zijn om Robin weg te stemmen.
En de vriendschap tussen de mannen is best leuk, maar het geld komt ook in zicht..........
stap voor stap

Offline monina

• Forumlid
  • Dit forum is het helemaal !
« Reactie #82 Gepost op: 24-11-2003, 07:53:44 »
ik heb, geheel tegen mijn principes in, gestemd op Robin.

Ik WIL heel graag dat Jutta wint, die is mijn favoriet. Maar helaas, na de gebeurtenissen van gister denk ik niet dat het erin zit.

Ik denk dat het Robin gaat worden. En dat vind ik niet leuk.

Maar goed. De finale zal gaan tussen? Robin en ?? Geen idee, maar dat hij erbij zit is een ding wat bijna zeker is.

Pfffff.

Offline jokivin

• Forumlid
  • Blek is te gek
« Reactie #83 Gepost op: 24-11-2003, 09:27:52 »
ja ik blijf bij robin, ik denk dat hij wint, en ik kan daar nog steeds goed mee leven hoor :) iedereen doet wel eens iest zus of zo, wat anders had gekunt, maar goed dat gebeurd nu eenmaal.

ik denk dat robin zoiezo gaat proberen om de dames weg te stemmen, dat zal geen probleem opleveren bij judge en gio denk ik. wie er daarna afvalt maakt voor robin niet uit denk ik, omdat naast wie van de heren hij staat in de finale, hij zal winnen (dat heeft ie mi heel goed door). trouwens ook als ryan naast hem zou staan wint ie denk ik. enigste wat hem nog kan stoppen is jutta denk ik. als zij afvalt aankomende afl. wint van ryan (zal toch wel) en dan op dat eiland blijft zitten, dan zal het een spannende finale worden :)
Kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven. Loesje

Offline Tweety

• Forumlid
  • Carpe fucking diem!
« Reactie #84 Gepost op: 24-11-2003, 09:49:23 »
Ik denk toch ook Robin, al gun ik het hem inmiddels niet écht meer....

Ik hoop eigenlijk toch Jutta, Ilona of Ryan. Ik hou nou eenmaal niet van strategische spelletjes met mensen... liever iemand die oprecht blijft.
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Groenenman

• Gast
« Reactie #85 Gepost op: 24-11-2003, 18:41:44 »
Maar stel dat Giovanni en Judge een verbond met elkaar sluiten omdat ze weten dat Robin toch van ze wint. En ze allebei denken dat ze zonder Robin meer aanspraak maken op het geld. Als ik een van die twee was, als ze al met z'n drieen overblijven, lijkt me dit toch de beste oplossing.

Offline monina

• Forumlid
« Reactie #86 Gepost op: 25-11-2003, 08:27:49 »
dat lijkt me sterk.....Robin en Judge hebben een zogenaamde "band" vanaf dag 1, die sterker is, lijkt me, dan de band Judge - Gio.

Ik zie Robin omgekeerd wel tot het uiterste gaan hoor. Judge "denkt" een maatje voor het leven te hebben aan Robin maar als het erop aankomt kiest Robin alleen maar wat het beste is voor Robin. Tenminste, dat begin ik steeds meer te denken.

Voor hem maakt het niet uit of ie in de finale staat naast Gio of naats Judge. Hij zal al wel door hebben dat ie meer stemmen kan verwachten dan 1 van die 2.

ben benieuwd.

Offline Anzjie

• Forumlid
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
« Reactie #87 Gepost op: 25-11-2003, 13:58:12 »
Ik denk nog steeds Ryan.
Als de kandidaten weer zoals vorig jaar mogen stemmen denk ik zeker dat hij nog een kans maakt.

Helaas is er weinig van te zeggen en uiteindelijk beslissen de programma makers, zoals er nu gemanipuleerd word kan volgens mij Bjorn nog winnen  ??? :-\ :o
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline monina

• Forumlid
« Reactie #88 Gepost op: 25-11-2003, 14:44:19 »
ik moet zeggen dat ik wel pro Ryan ben hoor. Wat een omslag.

Offline ruizduck

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #89 Gepost op: 27-11-2003, 02:25:50 »
Om een inschatting te kunnen maken wie de expeditie gaat winnen ben ik in de huid van alle stemgerechtigde kandidaten gekropen. Net als de leiders in het begin van de expeditie hebben ze de opdracht gekregen om een rangorde te maken van alle deelnemers die nog een kans hebben om in de finale te komen. Wie ze het meest in aanmerking vinden komen voor de titel Robinson 2003 komt op de eerste plaats (en krijgt 1 punt), wie deze titel het minst verdient komt op de laatste plaats (en die krijgt 7 punten). Ik ben daarbij uitgekomen op de volgende rangschikking. Karen vindt dus bijvoorbeeld dat Ilona het meest voor de Robinsontitel in aanmerking komt, Judge het minste.

Karen Geert Bjorn    Ryan Franca Juta Ilona Jud Gio Robin  Totaal  
Ryan       4     4     3                      3     1     2     7     7     7            38     Ryan
Franca    2     2     6              3             3     3     3     3     3            28     Franca
Jutta      5     1     5              1     1             1     5     5     6            30     Jutta
Ilona       1     3     7              2     2     2             6     6     2            31     Ilona
Judge     7     7     4              6     7     6     6             2     5            50     Judge
Gio         6     6     1              7     6     7     7     1             1            42     Gio
Robin      3     5     2              5     5     5     5     2     1                    33     Robin

Uit deze tabel kan je dus afleiden wie de finale gaat winnen. Uit het totaal aantal punten kunt je al het een en ander afleiden (Franca heeft de minste punten en wordt dus gezien als een grote kanshebber, als ze tenminste in de finale (de laatste 2) weet te geraken. Stel nu dat bijvoorbeeld Gio en Ryan in de finale komen, dan krijgt Gio 3 stemmen (van Bjorn, Judge en Robin) en Ryan 5, en zal Ryan dus de winnaar worden. Als Robin en Ryan in de finale komen, dan wordt het 4-4:
Franca en Robin: 5-3
Jutta en Robin : 4-4
Ilona en Robin:  5-3
Ilona en Gio: 5-3
Natuurlijk is het maar de vraag of de bovenstaande tabel een beetje klopt, vooral de stemmen van Geert, Bjorn en Franca zijn nog erg onzeker. En er kan nog van alles voorvallen in de laatste 2 afleveringen.
Weet iemand trouwens wat er gebeurd als het 4-4 wordt?
Je moet het complot smeden als het heet is.

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 27-11-2003, 09:06:18 »
Wat 'n mooie berekening ruizduck! Je hebt er duidelijk goed over na gedacht en er veel tijd in gestoken. Ik ben benieuwd of je voorspellingen (want 't blijven natuurlijk wel voorspellingen) blijken te kloppen.  :)

Weet iemand trouwens wat er gebeurd als het 4-4 wordt?

Geen idee eigenlijk. Ik kan me niet meer herinneren of dit ooit 'ns is voorgevallen. Welllicht dat dan ook weer naar de vorige eilandraden wordt gekeken?  :-\

Offline youdid

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 27-11-2003, 20:51:18 »
Heee

Wa denk jezelf? ROBIN die gaat vet WINNE!!!!
Hijs de beste.Hijs een vettuh chille gast die de kamp ok wa leve in blaast.Hij gaat winne. LET mar OP!

GRoetjes

Offline daino

• Forumlid
  • Hij zal winnen !!! Ik duim althans
« Reactie #92 Gepost op: 28-11-2003, 21:46:09 »
Ik hoop natuurlijk van harte Ryan, want hij is al sinds aflevering mijn topfavoriet... Maar ik vrees dat het Robin zal zijn.... Hij is zo sluw en uitgekookt, draait iedereen rond de vinger...
Go RYAN GO !!! 8)

Offline Er@smus

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #93 Gepost op: 30-11-2003, 17:29:13 »
Robin wint, voor zeker.

Hij zei niet voor niets (na de laatste immuniteitsproef waar hij ineens twee stemmen kon krijgen  ::niet-ok::) "Ik heb 66% kans om te winnen"

ff rekenen: Nu de dames in de minderheid zijn zullen die beiden afvallen.

Judge zal gezien zijn instelling (eten eten eten) er ook niet veel van maken  ;D

Blijven (volgens zijn berekening) Robin en Gio over... Waarbij Gio alvast niet kan rekenen op de stemmen van de vrouwen (50%) en die van Ryan. Kortom... na de "briljante" ingreep van de redactie  ??? is het vrij duidelijk...

Offline elise is de mol

• Winnaar ER-pool 2003
  • Forumlid
« Reactie #94 Gepost op: 30-11-2003, 20:12:44 »

ff rekenen: Nu de dames in de minderheid zijn zullen die beiden afvallen.

Fout gerekend.

Als Jutta of Ilona immuniteit krijgt, dat amulert inleverd voor een extra stem op Judge, dan gaat Judge eruit. Dan is het weer 2-2 en ligt het aan de immuniteit, of aan op wie de mannen deze keer stemmen. Maar ik denk toch dat Robin wint ::niet-ok::
"Fear of a name only increases fear of the thing itself." "Je jure solennellement que mes intentions sont mauvaises."

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #95 Gepost op: 30-11-2003, 22:47:23 »
Tussenstand voor aflevering 12:

Er kan er maar een de winnaar zijn. Wie?
Franca-Maria   0 (0%)
Giovani   2 (8%)
Ilona   1 (4%)
Judge   0 (0%)
Jutta   0 (0%)
Robin   16 (66%)
Ryan   5 (20%)

Totaal aantal stemmen: 24

De resultaten zijn weer op 0 gezet, dus stemmen maar weer!  :)

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #96 Gepost op: 30-11-2003, 22:55:40 »
Robin wint, voor zeker.

Ik denk dat Robin te hard bezig is met winnen...Hij is te tactisch bezig en zijn medespelers/standers zijn niet allemaal van lotje getikt....Op Judge na dan  :-X
Denk dat hij bij de eindstemming eruit gebonjourd wordt.

Offline youdid

• Forumlid
« Reactie #97 Gepost op: 30-11-2003, 23:04:10 »
Ja helemaal met je eens!
Robin gaat zker winne.Hij speelt ut wel tactisch.En hijs egt slim man.

Offline Anzjie

• Forumlid
« Reactie #98 Gepost op: 1-12-2003, 01:09:48 »
Ja helemaal met je eens!
Robin gaat zker winne.Hij speelt ut wel tactisch.En hijs egt slim man.

Met wie ben je het eens dan??
En zaten jullie op dezelfde school? omdathijegtsoslimis alsgij ???

Offline monina

• Forumlid
« Reactie #99 Gepost op: 1-12-2003, 07:51:32 »
Met wie ben je het eens dan??
En zaten jullie op dezelfde school? omdathijegtsoslimis alsgij ???

;D