Zoals ik al schreef denk ik ook niet dat Karen 't doet, maar eigenlijk zou dat wel stom zijn. Ze kan 't natuurlijk gewoon proberen en dan na 'n dag altijd nog zeggen dat ze er mee kapt. Dan kun je jezelf iig nooit verwijten dat je 't niet geprobeerd hebt.
Ik vind dat eiland eigenlijk best luxe. Je hebt 'n eigen hut tot je beschikking en krijgt 'n Survivalpakket. Dit zijn ook wel dingen die nodig zijn op zo'n rots (daar is natuurlijk geen hout of voedsel te vinden), maar dan toch. 't lijkt me 'n stuk luxer als op 't groepseiland. :-\
mij benieuwd vooral de proeven die ze daar zullen moeten gaan doen.....wat zullen die zijn?
Dat vraag ik me ook af. Ze kunnen moeilijk zwaar fysieke proeven gaan doen, want dan wint Karen 't bijvoorbeeld nooit van Bjorn.
Ik ga er trouwens nog steeds vanuit dat de expeditieleden op 't groepseiland niets over 't Duivelseiland te horen krijgen. Anders krijg je misschien dat iemand (Bjorn bijvoorbeeld) zich zo gaat gedragen dat hij/zij eruit gestemd wordt en verder alleen de expeditie kan voortzetten. Niet dat je dan veel kans zal maken op de overwinning (je wekt immers niet veel sympathie bij de andere expeditieleden op), maar goed.