ik deel de mening van verdi wel moet ik zeggen.
ook ik vind dit alle grenzen over gaan, dit kan en zou je niet mogen laten gebeuren met die mensen.
oke een eiland met wat minder eten allemaal prima, maar dit kan toch niet joh
vind het trouwens ook wel erg jammer dat ze tijdens zon proef als die laatste niet eens zijn gaan zeggen dat het oneerlijk is zo......ik bedoel als bjorn dat toch al durft te beweren waarom hun dan niet.....ze zitten daar ver**%$# half dood te gaan op dat eiland, en dan nog zon zware proef voor ze.....dat kan verdorie een blonde jokivin nog zien dat ze dat echt niet gaan winnen
dit vind ik toch echt wel TE ver gaan allemaal hoor......ze hebben helemaal geen enkele kans meer, en het is op deze manier toch niet echt meer leuk om naar te kijken.......robin bv....tuurlijk zit je even te glimlachen om zn verhaal over zeemeerminnen en kabouters die champignons aan het oogsten zijn....maar ik denk dat wel meteen dat ZE het dus veeel te ver hebben laten komen op Timo, en daar kan ik me wel erg kwaad om maken
ik heb me trouwens ook vrezelijk zitten opwinden om Judge, met zn oooooo ik wil eten....en ik heb zon honger....ow wat erg dat bjorn me niet heeft uitgenodigt......HIJ zou verdorie toch moeten weten hoe zijn oude teamgenoten zitten te hongeren op timo....waar haal je dan nog het lef vandaan om zo te gaan zitten tutte.
oke ik ga stoppen want ik heb eerlijk gezegd geen goed woord over, over deze afl.
enigste hoop is dat ze bij de samensmelting op een voedingrijk eiland komen te zitten, en dat team noord, team zuid eens goed gaat bijvoeren.