miss is die wissel alleen daarom van doen......dat de kampleden het eiland leren kennen door de leider aldaar, en dat er later (na een proef ofzo) geruild word.
Dat zou ook nog 'ns kunnen ja. Maar dat zal van te voren natuurlijk niet gezegd worden. Fatima zal dus denken dat ze voorgoed haar mannen kwijt is en de verassing zal dan ook erg groot zijn als ze hoort dat ze naar ze terug mag!
Maar misschien fantaseer ik wel te veel en laten ze Fatima echt gewoon zitten op dat 'kuteiland zonder eten' (om maar in de woorden van Giovanni te spreken
). Zou ik wel erg zielig en oneerlijk voor haar vinden.
waarom gebruiken ze eigenlijk steeds de zelfde eilanden, weet iemand dit?
er zijn daar toch vele kleine eilandjes, of mogen ze daar geen gebruik van maken?
Ik denk dat bepaalde eilanden vaak gebruikt worden (wel door verschillende landen), omdat die 'n gunstige ligging hebben ten opzichte van 't creweiland (wat dus wel bewoond is en waar hotels en zo staan). En zowiezo moeten ze eilanden uitzoeken die niet al te ver van 'n ziekenhuis afliggen. Ik meen ergens gelezen te hebben dat iemand binnen 30 minuten in 'n ziekenhuis moet kunnen zijn als er iets gebeurd op een van de eilanden. Misschien dat er niet zoveel eilanden voldoen aan dit criterium en dat daarom vaak dezelfde gebruikt moeten worden.
Dit jaar kan ik me trouwens ook wel voorstellen dat op deze twee eilanden nog leidershutten stonden van 'n andere serie in 'n ander land. Bespaart dus geld en tijd om dan gewoon dezelfde eilanden te nemen.
't kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ze maar 'n paar eilanden mogen gebruiken, omdat de rest beschermd natuurgebied of iets is. :-\