nou ik heb ook genoten hoor van de eerste nieuwe aflevering.........zat alleen nog niet zo goed in mn schema, dus kon het helaas niet 'live' zien.
dus ik zat vanmorgen keurig voor de buis mijn videotje te kijken.
het zijn leuke groepen zo op het eerste gezicht, en ik vind ze meteen heel eige...ik bedoel normaal is het wel even wenne al die nieuwe mensen op je scherm, maar dat had ik dus niet zo erg deze keer.
ik heb wel onwijs gelachen dat die bjorn gewoon al een baard heeft, dus de redenering van hij heeft een lange baard dus zal er wel lang inzitten, werkt niet zo deze keer
ik denk trouwens niet dat bjorn er erg lang in gaat blijven, weet niet zo goed waarom. vrouwen zijn meestal emotie stemmers, en denken niet zo snel eraan dat iemand handig is voor de groep. en aangezien hij dat vuurstokje nu toch al heeft gegeven och is ie ook niet meer zo nodig (vond dit geen slimme actie van hem)
het manne eiland vind ik ook al zo leuk, en in tegenstelling tot bjorn, denk ik dat de mannen fatima voorlopig wel laten zitten. tis een gezellige vrouw (zoals het er nu uitziet dan) en ze kan goed leiding geven. de kink in de kabel is idd ryan een beetje, en ben ook erg benieuwd wat hij gaat doen om erin te blijven.
alles met alles een fijne aflevering, en hoop dat dit gewoonte word
gezellig weer lekker ER kijken