Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Als mijn geheugen goed is, waaraan ik vaak twijfel heeft zich in het verleden ook een keer diefstal van eten van cameramensen voorgedaan. Volgens mijn herinnering heeft dit toen voedselmatige consequenties gehad voor dat eiland??? Weet iemand dit nog precies?
Jammer dat ze die journalist van de Vara mee hebben laten gaan. Zes weken in Maleisie verblijven om een artikel te schrijven dat vooral over hemzelf en zijn belangrijke mening over het programma gaat..... Meneer heeft zich gewoon anderhalve maand lang decadent laten verwennen met business-class vliegen en dure hotels en wil vervolgens laten zien wat een grote vent hij eigenlijk is door het programma af te kraken. Nu weet ik weer waarom ik zo'n hekel heb aan rescensenten.
ik lees net op het net5-forum dat de eilanden waar ze zitten, dezelfde als vorig jaar zijn......
Maar als het exact dezelfde eilanden zijn, war zijn dan die cocosbomen gebleven. Ik meen me te herinneren dat de mannen van vorige jaar nog wel wat cocosbomen op hun eiland hadden.
Vanochtend vond ik weer een Intermediair op de deurmat. Qua vacatures was het weer helemaal niets (wanneer trekt die economie nou echt een keer aan ), maar er stond wel een leuk artikel in over Expeditie Robinson. Ik zal wel even kijken of ik het ergens kan laten inscannen, dan kan het bij het mediaspul gevoegd worden. Er stond ook een foto bij, die waarschijnlijk na de samensmelting genomen is. Hier staan 9 deelnemers op, het is voor mij dus nu wel redelijk duidelijk welke 2 kandidaten de komende afleveringen gaan vertrekken... Maar ik zal niets zeggen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
537 gasten en 0 vaste bezoekers