Meer info over Ilona!
Sterrenbeeld: Boogschutter
Beroep: Studente Personeel & Arbeid en barhoofd bij de Bloemendaalse strandtent Woodstock
Waarom Robinson: "Ik heb tot nu toe alles bereikt waar ik mijn zinnen op heb gezet en zag in Nederland even geen uitdaging meer. Ik hou van extreme dingen en bij Robinson wordt er veel van je gevraagd. Zeker ook mentaal. Ik wil op een snelle manier volwassen worden en mijn goede en slechte punten ontdekken. Positief is mijn eerlijkheid. Ik zeg wat ik denk, blijf mezelf en ga me niet aanpassen om verder te komen. Voor mij is het al een overwinning als ik me hier doorheen sla zonder mezelf kwijt te raken."
Survivalniveau: "Ik geef mezelf een 7,5. Ik denk dat ik me aardig ga redden. de natuur trekt me wel en ik ben ook sportief. Ik heb op hoog niveau aan karate gedaan en ga regelmatig naar de sportschool."
Voorbereiding: "Ik heb me absoluut niet voorbereid. Ik heb veel gewerkt en vooral veel gestapt. ik ben zelfs met een zware hersenschudding het vliegtuig in gegaan. Een dag voor vertrek had ik een feestje met vrienden. iemand tilde me aan het einde van de avond op, waardoor ik viel en met mijn hoofd tegen de stoeprand sloeg."
(Bron:
ER-forum Ezboard )