Robin bood volgens mij meer als 400 en daar kon Judge niet meer overheen. Pech voor hem dus.
Ik vond ook dat hij wel erg zeurde over die kip. Oke dat hij 't jammer vond dat hij die niet gekregen had, maar that's part of the game. Hij had blij kunnen zijn dat ze uberhaupt allemaal wat kregen, want ze hadden net zo goed weer gewoon aan de kokosnoten kunnen zitten die avond in plaats van deze 'luxe' maaltijd. En de redenatie dat hij er 't meeste recht op zou hebben, omdat hij zo vaak over kip gezeurd heeft vind ik ronduit belachelijk. Bovendien kan ik me herinneren dat hij al aardig wat kip verorberd had op Pantai, wat Robin dus niet heeft gehad. Dan kun je dus zelfs zeggen Robin 't meer verdient heeft, maar hier denkt onze Judge dus weer 'ns helemaal niet aan. Op 't moment dat hij voedsel ziet, gebeurt er geloof ik iets heel vreemds in z'n hoofd en wordt hij ontzettend egoistisch.
Dat hij die extra kokosnoten neemt, vind ik ook belachelijk en ontzettend onsympathiek. De kokosnoten zijn misschien wel in overvloed, maar dan wel 20 meter boven de grond. Zoals we al meerdere keren gezien hebben is 't heel lastig en vooral ook gevaarlijk om ze naar beneden te krijgen. Doordat Judge er zomaar 3 of 4 meer eet op 'n dag, gaan ze wel snel door hun voorraad heen en moeten ze weer sneller de boom in. En dan is 't nog maar de vraag of 't ze nog gaat lukken om er 'n aantal uitgekapt te krijgen. :-\