Ik heb met verbazing naar de aflevering van vanavond gekeken. In eerste instantie omdat Fatima moest vertrekken om gezondheidsredenen. Ik was echt zo verbaasd...ik dacht immers dat ze heel ver zou komen en misschien wel zou gaan winnen. M'n verbazing werd nog groter toen bekend werd gemaakt dat ze zwanger was. En dan ook nog 4 maanden al! Dat ze daar niks van gemerkt heeft!
Ondanks dat ik 't heel jammer vind dat Fatima de Expeditie heeft verlaten, ben ik wel heel blij voor haar. Ik hoop dat 't kindje gezond is en niet heeft gelijdt onder de omstandigheden op 't eiland. Fatima had immers meer als 2 weken niks gegeten.
Ik vraag me nu wel of of dit 't voorval met de leider is waarover al die tijdschriften en kranten spraken. De makers hebben hier immers moeten ingrijpen. Maar ik kan me toch echt herinneren dat ik ergens gelezen heb dat er 'n leider bedreigd werd met 'n mes. Staat ons dat dan nog te gebeuren? Of hebben ze dat helemaal uit de uitzending geknipt? :-\
Verder was 't 'n hele leuke aflevering. Geweldig gewoon dat iedereen dacht dat ze van kamp en leider gingen wisselen, terwijl gewoon de herverdeling van de kampen eraan zat te komen. Bjorn is trouwens wel echt iemand die met alle winden meewaait. Eerst huilen om 't vertrek van de vrouwen en hun beloven dat hij geen band zou krijgen met de mannen. Terwijl hij vervolgens de vrouwen gewoon zwart maakt tegenover de mannen. En daarna ook nog beweren dat hij dit helemaal niet gedaan heeft! Wel heerlijk dat Giovanni gewoon zei dat hij dat wel gedaan had.