Het valt me dit jaar echt op dat er een flink aantal deelnemers zijn die solliciteren voor de titel “Pinokkio 2003”:
Björn : “Ik heb nooit gezegd dat de vrouwen lui zijn.”
Björn : “Ik stem op Eva omdat het erg zwaar gaat worden, en dat wil ik haar niet aandoen.”
Ilona: “Oh, wat haat ik die man” Of zou dit toch waar zijn? ;-)
Bij de eerste eilandraad na de samensmelting: “Hebben de leden van kamp Zuid gevraagd of zij wat meer rijst mochten hebben dan de anderen om aan te sterken?” Antwoord van Gio: “Nee hoor, daar is mij niets van bekend”.
Geert: “Ik ben de echte survivalman”
Gio: “Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om bananen te stelen”
Robin: “Regel 3 is: vermijd roddel en achterklap”.
Geert die aan Karen belooft om nooit vrijwillig het eiland te verlaten, totdat hij Björn het voorstel doet om niet te duelleren.
Björn die de wet van Geert overneemt en zegt het Duivelseiland vrijwillig over te dragen aan de volgende afvaller.
“Het was gewoon niet fair”, zei Judge nadat Giovanni Ryan fysiek had bedreigd. “En ik wil een fair game.”
Judge die letterlijk zegt: “Dit is een Giovanni die in principe met zijn rug tegen de muur aan gedouwd wordt en maar elke keer op zijn bek geslagen wordt.”
Gio: “Ik heb gisteren bij het bezoek nog gezegd dat ik er mentaal sterker op geworden ben en dat is ook zo”.
Björn tegen Ryan: “Dit is Timo 2, maar dan erger”
Jullie weten er vast nog een heleboel meer.
En o ja, de regie doet natuurlijk ook een duit in het zakje:
Ernst Paul: “Geert zoekt toenadering tot Ryan nu dat Eric weg is” (Dit gesprek vindt echter plaats daaagen voordat Eric weg was...)
“Robin geeft een overtuigend pleidooi voor Geert als leider en weet de vrouwen en zelfs Ryan om te praten.” (sterk aangedikt)
“Karen en Ilona zonderen zich af, terwijl de rest van de groep bij elkaar gaat liggen” (Franca zondert zich ook af).
"We hebben als organisatie 2 keer moeten ingrijpen."