Startpagina   Help Inloggen Registreren  
ga naar Realitynet.org  
Info Center
Niet ingelogd
Naam:

Wachtwoord:

Blijf ingelogd: 
Registreren

Wachtwoord vergeten?

Waarom registreren?
Realitynet.nl
Ga naar

Ga naar ExpeditieRobinson.Net

Ga naar PekingExpress.org

Ga naar RealityWorld.org

Ga naar RealityNet.org 's toto

Ga naar dé fansite van Angela Groothuizen

Nu op de chat
Realitynet
Nu online
205 gasten en 35 vaste bezoekers (Theoreticus, hrvdg7, Marcoach, marvin, zonnestraal, RoyL, Dithe, lilith, Bob De Mol, Brtdm, simon templar, Pierce_Brosnan, Lama1997, SanderFMC, Molbelg, Pac, Grover, Locusta, squirleon, Crosswise, panta_rhei, Supermol1994, MollenvangeR-MV, Blablab, Heinz, Avogadro, D*N, molloot33, Shenzi26, TimvDons, DaanKleefAan, hoelahoep, Tristan, Hulpmol, keesisdemol)
Activiteitenagenda
December 2016
De enige echte Forumquiz, olv Lucy
16 januari
Realitynet Game Night
Januari-april 2017
Mol online olv Mollenvanger, Ldhmolletje, Timvdons
Maart 2017
18 maart Fandag WIDM
Mei 2017
Realitynet Songfestival!
Poll
Vraag: Molwandeling?
Ja, ik ga mee! - 10 (62.5%)
Ja, veel plezier! - 6 (37.5%)
Totaal aantal stemmen: 16

Pagina's: 1 2 3 [4] 5
  Print  
Auteur Topic: Molwandeling 2014  (gelezen 168060 keer)
JPMOL1999

Geslacht: Man

« Antwoord #60 Gepost op: 31.05.2014, 17:23:52 »

Ziet er in ieder geval gezellig uit  Duimen omhoog!
Erik TKS

« Antwoord #61 Gepost op: 31.05.2014, 18:02:40 »

Al snel kwamen we langs de winkel waar Davey jutezakken had gekocht. Jos heeft hier nog zijn best gedaan om een paar zakken te slijten aan de langslopende toeristen maar dat is niet echt gelukt:

Bij de Hellepoort waren Art en de kandidaten niet meer te vinden maar we hebben er wel mooi foto's van kunnen nemen:

De plek van de uitleg van de grottenopdracht hebben we terug kunnen vinden. We hebben daar een mooie foto kunnen maken. Jammer dat we geen tapijt bij ons hadden:

De ingang van de grot zelf lag een stuk verder weg. Hij was gesloten. We hebben nog met telefoons naar binnen geschenen maar er was niet veel te zien:

Bodejos

Go west, where the mole lives

« Antwoord #62 Gepost op: 31.05.2014, 19:47:53 »

Leuke dag geweest. Het was een gouden greep om de routes van de beide kandidatengroepjes te combineren, zeker nu het in Maastricht drukker was dan normaal. Met twaalf mensen in twee auto's naar onder meer Fort St.-Pieter. Meer deelnemers aan de wandeling hadden het ook niet moeten zijn.

Ook het eten achteraf bij de Ierse pub was gezellig.

Molegon, Molland
Lukie4
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #63 Gepost op: 31.05.2014, 19:49:09 »

Leuk dat het zo'n succes was Duimen omhoog!

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
Erik TKS

« Antwoord #64 Gepost op: 31.05.2014, 21:50:35 »

Nog een detail: ik dacht dat de eerste test op het fort was gedaan maar dat blijkt niet zo te zijn. De trap die leidt naar de top van het fort (links: metalen leuning) is namelijk anders dan de trap die de kandidaten in de aflevering beklommen (rechts: stenen leuning, 23:43). We hebben wel zo'n trap gevonden bij het fort (helaas heb ik hier geen foto van) maar die leidt naar een uitkijkpunt waarop geen ruimte is voor een tafel met laptop. De kandidaten hebben deze trap voor de show beklommen en hebben daarna de test gemaakt op de rand met gras die om de slotgracht heenloopt.

Bodejos

« Antwoord #65 Gepost op: 31.05.2014, 22:10:17 »

Ik had zelf de routes samengesmolten tot 1 wandeling, ik zei het al.

Zoals ik begreep, had Pac enkele tientallen screenshots van de locaties, ook Tsubasa had deze (klopt het dat dat jouw screenshots waren, Pac?). Hierdoor had ik een geweldige backup, zodat we ieder moment van de wandeling wisten wat er precies waar was gebeurd.

Niemand hoeft mij te vertellen hoe een straat heet in het centrum van Maastricht, als postbode wijs ik je hem feilloos aan. De aardigheid was om de wandeling langs zoveel mogelijk mol-juniorlocaties te leiden. Volgens mij hebben we daar toch wel 95 procent van terug kunnen vinden.

De plek waar de kandidaten die dagen in oktober tijdens de opnames hebben overnacht, lag echt buiten de route. Dat was voor zover ik kon nagaan, ergens in Valkenburg.

Molegon, Molland
Erik TKS

« Antwoord #66 Gepost op: 31.05.2014, 22:18:09 »

In Maastricht zijn we op zoek gegaan naar de winkel waar Guido 50 euro aan een mevrouw heeft gegeven. We hebben de winkel gevonden aan het Onze Lieve Vrouweplein maar de mevrouw hebben we er niet in aangetroffen. De winkel was van naam veranderd: in de aflevering (foto links) stond met grote letters BRANDS op het raam maar nu (foto rechts) stond dat er niet meer. Geen idee wat er met de oude winkel is gebeurd. Laten we hopen dat de winkel is verhuisd omdat de mevrouw met de investering van Guido een groter pand voor haar winkel kon huren Grin

Lukie4
Crew ExpeditieRobinson.net, Winnaar WK pool 2010, Winnaar voetbaltoto 2010/2011, Winnaar Fantasy tennis Tour 2013
Global Moderator

Als je alles geeft, verlies je niets

« Antwoord #67 Gepost op: 31.05.2014, 22:20:09 »

ja die 50 euro was wel een soort van briljant Grin

Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.
robinsonmol98

Het leven is een spel, hoe speel jij?

« Antwoord #68 Gepost op: 31.05.2014, 22:38:15 »

het was echt een topdag! erg leuke mensen allemaal! Tandpasta Smiley Grin Duimen omhoog! Bravo!
vveerraak

Geslacht: Vrouw

« Antwoord #69 Gepost op: 31.05.2014, 22:45:16 »

Ja super leuk! Bedankt ook Jos voor de rondleiding! Duimen omhoog!

Edit: het uploaden zorgt voor veel te veel gedoe, ik post dus gewoon een link naar de albumselectie: http://s162.photobucket.com/user/vveerraak/library/Molwandeling%20Maastricht
« Laatste verandering: 1.06.2014, 14:50:27 door vveerraak » Gelogd

Tell me what your telescope says
Erik TKS

« Antwoord #70 Gepost op: 31.05.2014, 23:21:45 »

We zijn vandaag toch niet bij dezelfde ingang van de grotten geweest als de kandidaten. Hun ingang (foto links) bestond uit een enkele kleine rechthoekige deur terwijl wij (foto rechts) stonden bij een dubbele grote halfronde deur. Vreemd is het verschil nou ook weer niet want volgens de kaart liep vanuit onze deur een gang recht naar de kluis: lastig om daarin een spannende puzzeltocht te organiseren.

Ik vond trouwens nog een interessant document over de geschiedenis van de kluis: http://www.stichtingrrb.nl/images/kluis.pdf
Bodejos

« Antwoord #71 Gepost op: 1.06.2014, 10:07:11 »

In elk geval weten we nu ook dat sommige plaatjes bedoeld waren voor sfeerbeelden tussendoor.

Molegon, Molland
Erik TKS

« Antwoord #72 Gepost op: 1.06.2014, 10:21:20 »

Het is leuk om de aflevering terug te kijken als je de omgeving van de opdrachten kent! Hier nog wat beelden: links screenshots uit aflevering 1 (9 maart) en rechts foto's van de Molwandeling:

Heinz

Proost, Heinz!

« Antwoord #73 Gepost op: 1.06.2014, 10:33:29 »

Het was een gezellige dag! Maastricht is erg mooi en Jos een hele goede gids. Grin Erg leuk al die screenshots en foto's, Erik. Duimen omhoog!
Lautjuh

Geslacht: Vrouw

I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)

« Antwoord #74 Gepost op: 1.06.2014, 12:41:00 »

Leuk om jullie foto's te zien, en mooi verhaal van de winkel die is verdwenen. Wink
Erik TKS

« Antwoord #75 Gepost op: 1.06.2014, 15:02:45 »

Aflevering 2: weinig Maastricht in beeld in deze aflevering. De fietsopdracht was buiten de stad en de tweede opdracht en de test waren in het Bonnefantenmuseum en daar zijn we tijdens de Molwandeling niet binnen geweest. Gelukkig kwam de ingang van het museum wel even in beeld zodat we toch nog de aflevering (foto links) kunnen vergelijken met de Molwandeling (foto rechts)

Erik TKS

« Antwoord #76 Gepost op: 1.06.2014, 16:06:52 »

Aflevering 3: Maastricht kwam uitgebreid in beeld maar ik heb weinig foto's gemaakt van de locaties uit deze aflevering. Misschien heeft iemand anders foto's van het stadhuis, de plek van het jokerspel of de andere locaties van de wandeling met gids Tanja Olivers?

Joost2
winnaar pool pelgrimscode 2013

« Antwoord #77 Gepost op: 1.06.2014, 16:07:08 »

Het is leuk om de aflevering terug te kijken als je de omgeving van de opdrachten kent! Hier nog wat beelden: links screenshots uit aflevering 1 (9 maart) en rechts foto's van de Molwandeling:

Leuk om die reconstructie nog eens terug te zien de day after  Duimen omhoog!

Favorieten: Petra, Sigrid, Paméla, Chandrika, Lottie, Fré, Dick, Dunya, Anniek/Viv, Sanne, Anna, Hade & Janine/Carolien, Suus/Soof, Kukelpapa/Paula!
Bodejos

« Antwoord #78 Gepost op: 1.06.2014, 17:06:25 »

Het was een gezellige dag! Maastricht is erg mooi en Jos een hele goede gids. Grin Erg leuk al die screenshots en foto's, Erik. Duimen omhoog!
Ik heb er zelf ook genoeg plezier aan beleefd.

Vooral het screenshot met de nachtwachtopdracht is akelig precies.....

Molegon, Molland
Erik TKS

« Antwoord #79 Gepost op: 1.06.2014, 19:14:26 »

Mooie foto's, bedankt voor het delen! De parkeerplaats op foto 16 komt in aflevering 1 in beeld bij de onderhandelingen tussen Roeland en Jenny (let op de karakteristieke lantaarnpalen). En de trap die ik opklim op de laatste foto is ook de trap die de kandidaten beklommen bij de eerste test:

Pagina's: 1 2 3 [4] 5
  Print  

Ga naar:  

ISIS-CMS Content Management System by Compuart © 2003-2005